Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2010 18:51 - изповед
Автор: mihala Категория: Други   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.07.2010 19:03


Колко много те обичам,
Господи кажи ми,
как ли мога да отричам
туй прекрасно име.
Как ли мога да се правя,
че за мен е нищо,
щом животът не доставя
туй, което искам.
Господи, нима ще мога
да ти казвам само,
че за мен е като Бога
моя светъл Арньо-
смел герой и весел
пъзльо,
всичко е във него.
Как сал искам да го зърна
само миг горещо.
Ех, Ти Боже правий Боже,
мога ли да кажа,
че това не е за всеки,
трябва да се пазя.
Щом го зърна аз немея,
а лице чернее,
тази моята изгора
все ще ми се смее,
та от днес съм аз решила
да не влизам в къщи,
там, където съм укрила
спомените същи.
Те лежат си зад дивана
и не ми говорят,
само сутрин като стана
все за нещо спорят
и навират ми в очите
моята несрета,
че това не е за всеки,
няма го бюджета
и не мога да замина,
и да видя Арни.
Ех, дали ще го омая,-
само да ми падне...

vbox7.com/play:2cb20e54




 



Тагове:   изповед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660336
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив