Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2012 15:18 - случайни срещи
Автор: mihala Категория: Други   
Прочетен: 1878 Коментари: 7 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Приседна ми.Ще кажете,че не е възможно кафето да ми приседне. Но това се случи с мен и ви казвам,че беше истина.Приседна ми... Застана по средата и нито навътре нито навън.Бях вцепенена.Не можах да мръдна.Някой ме беше ударил така силно,че бях изпаднала в кома.Да, в кома ,но не от удар, а от това, което видях. Спирката беше оживена и между хората имаше всякакви.Напълнили торбите бързаха за домовете си.На това площадче,на крайната спирка на трамвай 1, редовно идва млада жена, която стои и чака да си получи дарението от минаващите.Сега беше извадила стотинките в шепа и ги броеше.Тази случка се развиваше пред очите ми. След малко покрай нея мина човече, не по-голямо от 12 години, което теглеше количка с отпадъчна хартия.Българчето, от ромелийски произход от щата Ромелия на Балкански полуостров, спря до нея, като се увърташе,което за тях е специфично-"вижте ме ,ще последва нещо". Поглеждаше ту наоколо, ту към броящата. След като тя не му обърна внимание и тръгна, той с метална пръчка, с която явно ровеше кофите за боклук, с всичка сила я удари по гърба.Тя не му отвърна. От продавачката в магазина разбрах,че е с две висши образования, но по стечение на обстоятелствата е поставена, изоставена, ограбена и насилствено заемаща положението на "просякиня по неволя".Ромелийчето реши,че трябва да побегне, след като не можа да получи своето.Не, то получи своето.Беше ударил българката и всички наоколо с деянието си.Кой ще му потърси сметка?!? Дали вече се е интегрирало, та да отговаря за деянията си или и то следва първо да си изкара висшето образование.Не е ли редно американския щат в ромелийска българия да си поеме грижата за съжалителните процеси, с които да облагородява новите раси? На мен ми стига тази несгода да знам,че живея в ромелийска българия, па и била щат от американо- балканско потекло.  


Тагове:   пресни срещи,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkaloto - И вярно и тъжно!Поздрави!
10.08.2012 15:25
И вярно и тъжно!Поздрави!
цитирай
2. mihala - И вярно и тъжно!Поздрави! Не п...
10.08.2012 15:31
mitkaloto написа:
И вярно и тъжно!Поздрави!

Не проумявам реакциите на един културен народ.
цитирай
3. анонимен - Що не го опухахте бе. Аз щах да го с...
10.08.2012 18:29
Що не го опухахте бе. Аз щах да го смеля на място. Изобщо не съм по демокрациите.
цитирай
4. mihala - Що не го опухахте бе. Аз щах да го с...
10.08.2012 18:35
kushel написа:
Що не го опухахте бе. Аз щах да го смеля на място. Изобщо не съм по демокрациите.

Аз получих пареза. Без никакво предизвикателство да се нахвърли. Добре,че не реагира жената, че малко след това видях в храстите в градинката възрастната циганка, после друга, уж чистачка.Колко ли имаше още потулени.След половин час се появи кварталния на разходка.Защита или изпитание.Остава Бог да ни пази.Улучиха ни слабото място-ние се нападаме, а те се пазят.ха ха ха...
цитирай
5. tit - Именно!:)
10.08.2012 21:14
mihala написа:
Улучиха ни слабото място-ние се нападаме, а те се пазят.ха ха ха...

отстрелват ни поединично!
докато толера/н/стваме...
цитирай
6. mihala - Улучиха ни слабото място-ние се ...
10.08.2012 21:25
tit написа:
mihala написа:
Улучиха ни слабото място-ние се нападаме, а те се пазят.ха ха ха...

отстрелват ни поединично!
докато толера/н/стваме...

Пробват докъде ни е стигнала бойната готовност.Хах...
цитирай
7. анонимен - Т.N.T.
11.08.2012 16:49
НА ТЕБ МОЖЕ ДА ТИ СТИГА,НА МЕН НЕ.

УДОВЛЕТВОРЯВА МЕ ЕДИНСТВЕНО И САМО

ЯСНОТО СЪЗНАНИЕ,ЧЕ ЖИВЕЯ ДОСТОЕН

ЖИВОТ,КАТО ЧЕРВЕЙ В КРЕМЪЛСКАТА

КЛОАКА НАРЕЧЕНА ЗАДУНАЙКА !!!...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653913
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив