Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2013 06:31 - случайни срещи
Автор: mihala Категория: Други   
Прочетен: 635 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
защо не съм???

Знак ли е или нещо друго? Майка ми, ако беше до
мен,щеше да каже:-Ти си си виновна. Невнимателна си. 
Е,как да съм внимателна,когато живота ми предоставя такива ситуации, от които ,нито можеш да избягаш, нито да отреагираш, поради независещи причини. И така... Стоиш и се чудиш. Всичко наоколо, уж, е същото ,а някои казват и по-добро. Но ето, че аз не го виждам... А имаше време, когато го виждах .Ех, старост нерадост, започнах и да не довиждам. Явно променило ми се е зрението от диабета. Ако го имам....Някои казват имаш, други не и така си вървя с недомлъвки.Бъди бодър и ведър, ще ме посъветват доброжелатели.Ако има такива ги моля да ми продадат,не да ми подарят, от техния оптимизъм. Подайте,бе хора... Безвъзмездно... Защото и мен ме споходи доброто писание на съдия изпълнителя на вратата. А знаете, че той не се шегува. Без да му мигне окото,ще изхвърли на улицата четирима души/ младото семейство на едната ми дъщеря,на която единствено разчитаме ,барабар с малкото ми внуче. Кажете ми,моля ви, къде се печатат безвъзмездно пари, та да си платя разходите,че не бяха достатъчни 40-те години трудов стаж, 20-те години образование и т.н., и т.н. И след като някои грабливи птици, усетиха, че скафандъра вече е изтъркан 100%, ако вярвам на докторите, развяха перушина и наостриха нокти. Нито ми дават от банките заеми, поради възраст, нито мога да се трудя, нито... Е, не съм силиконка. Всичко ми е дадено от Бог.

P.S. При проява на заинтересованост, ще
предоставя необходимите сметки по електронна поща. 
 


Тагове:   срещи,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Случката претендира за достове...
22.05.2013 06:47
Случката претендира за достоверност и не подлежи на обжалване.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664308
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив