Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.10.2013 20:40 - чудо на чудесата
Автор: mihala Категория: Други   
Прочетен: 464 Коментари: 0 Гласове:
0



Реших да споделя.Помислих,че гигантите са дошли на земята.  И това не е фантазия, а реалност. Дрема си, а пред мен се извисява дървото под балкона. Отразява се от светлината и ето,че вече си имам извънземна фантазия. Ами ако не е фантазия? Животинки навсякъде щъкат, хора всякакви и не можеш да ги различиш . Летящи чинии, накичени по дърветата се клатушкат, сякаш ми се присмиват и всичко това в рамките на  реалната фантазия. Чудни мисли ме обземат в тази окръжност... Как ли ще се оправят нашите пришелци? Навсякъде всякакви човекоподобни вече са заели тяхното място. Чудо на чудесата ще им се открие. Аз се замаях, а те незнам? Гигантите богове са  отвъд океана и не ги е еня за малките щъкащи гадинки. А гадинките все още им вярват на лъжите. Чакат да ги потупат с някоя томахалска бухалка. Дали ще доживея да видя и това чудо на чудесата?!?... А?!?!!!... 


Тагове:   чудо,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661071
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив