Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2018 01:00 - погледни ме
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 244 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 22.07.2018 12:02


image

* * *

ПОГЛЕДНИ МЕ в тъжните очи.
Виждаш ли се там като разпятие?
Тишина и болка в мен струи
и не знае накъде да те отпрати.

Чувствата превръщат се във лед
и ограждат радостта ми светла.
Ти за мен остана си букет
от цветя на нивата последна.

Зная, че не мога да те спра,
на живота в радостната песен.
Весела е живата вода
и съдбата в този ден унесен...

Но живота не е светъл лъч,
който светлината да разлива.
А сърцето плаче в свойта плът
иска пак до теб да си заспива,-

И това... - като във нежен сън... 








Тагове:   стих 018,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661258
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив