Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2019 22:28 - сън
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 330 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
СЪН

Звезден дъжд ме събуди в нощта.
Някой тихичко в мен заговори,-
Погледни ме, подай ми ръка...
Ти си тук, аз съм някъде горе.

Огнен плам ме заля и тогаз,
всред незнайните звездни простори,
полетяхме със тебе в захлас
все натам, все нагоре...

Звезден вихър в обятия сля
двете нежно трептящи дихания.-
Та това беше мойта звезда,
а пък аз - бях си твоя...

И поели на воля в нощта
постепенно прегръдката тиха
се превърна в огромна скала,
във която звездите се скриха.

А пък моят вълшебен юнак
се стопи в тишината на мрака.

И огря ме огромна,
блестяща луна,-
Но пък аз - бях си твоя...









Тагове:   сън019,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1652897
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив