Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2020 14:18 - душеприказчик
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 243 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.07.2020 15:28


 
ДУШЕПРИКАЗЧИК

Така... Вече се включих в магистралата.- Ла, ла,,ла-а-а- си затананиках -тралала-ла. Стана ми леко... Няма да ми се смеете ако пиша неграмотно. Сега нали е модерно. Колкото по-шантаво се изразяваш, толкова повече те въздигат- за тази шантавост. Не казвам,че ми е драго да ме въздигат, но от това няма да се оплача, пък нали и няма на кого. Съветвам се със Светото писание и попадам на следния текст- който чул-чул/ "Затъпил съм ушите им, та да не чуват"/ , който видял-видял /"Заслепил съм очите им, та да не виждат"/.Ето,че това от минало е станало сегашно... А " времето лети и не можеш да го върнеш назад " - имаше една такава популярна песен. Та който повярвал-повярвал, а който не е, е за негова сметка,  но ако "солта обезсолее с нищо не може да се осоли".  Та да си дойда на думата, че няма на кого да си кажа... болката де... Някога викахме на такива - какво ме гледаш като теле. Та ето и сега кравите мучат за бюджет, но нали всичко в евро се измерва- евро за това, ама трябва за онова, евро за там, нищо,че трябва за онам, евросубсидии за това, което не е за онова... Ето,че ще трябва да излезна на полето, а тя- моята монтафонка /така я наричам, защото през ученическите години я изучавахме, а сега не съм сигурна дали я има/ ме гледа с благ поглед и ми се чуди. - Защо ,пита, си така угрижена,след като съм нахранена, а ето,че сега ще си и полегнааааа... Така ми казва кравичката и ми доказа,че е по-умна.Намерила е в мое лице на кого да си каже -душеприказчик, а не е като моя светлост,/ да се нарека и аз така, като някои висши особи/, та токувиж съм полетяла, че то при тази пенсионерска дажба не е необходимо много. Ха-а-а...Ах?!?...
@ 020





Тагове:   вяра 020,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664755
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив