Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2015 05:04 - И мен ще ме нашарят
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 601 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И МЕН ЩЕ МЕ НАШАРЯТ
Да ти кажа байно, реших да се уча. Преди на това му викаха ,голям човек да стана. Та и сега. Преди да станеш голям човек, трябва да са ти пълни джобовете. Докато се изпразнят все има на кого да даваш. И аз реших да си купя това важно нещо,че без него все едно си слеп. Гледаш, а все някой ще ти отмъкне залъка от устата. Една,че две,че три дипломи,па и езици знаят. Колко ги знаят, но имат тапии. Обиколиха на лево и на десно за чужда  сметка небето, а за полето само на картинка и отвисоко го гледат. Купили си замъци и то с разни там пришълци.Викат им- таласъми ли беха, видения ли?... Е, както щат да ги наричат, но  замъците им са пълни с посетители. А ние си построихме една къща, хотел я нарекохме, но никой не ще да прескочи до наше село. Всичко си имаме в двора, но нали не са ГМО, какво е това ти сигурно знаеш, не били модерни. Доматчето малко, но да го допреш до устата, слюнка ще ти потече от вкусотия. Ароматът още от дворната врата се усеща. Иди ,че ги разбери днешните чужденци. Уж били Европейци, а все очите им през океана. Там  нали си имат всичко и дипломи, и ГМО-та. А сега разбрах,че имали и Генерални щати. Как манифестират тези Гащи без гащи незнам, но са с парадни униформи,изписани ,нашарени като жени. Е, байно, нашите жени си ги по-харесвам и не им ща тези гащатковци. Е, така съм си начертал програмата за развитие на моя милост. Поне да съм милост за пред мен си,че иначе кога ли и мен ще ме нашарят за пред хората.

             
                 image


Тагове:   гащи,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660524
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив