Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2015 22:36 - ПРОДЪЛЖЕНИЕ
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 880 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 08.09.2015 11:54


 ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА СЪНУВАН СЪН
СЪН - на 6 срещу 7.9.2015 г.
Мисля,че е продължение на сън от 7.9.2014г 
Бях на кръстовище ,което продължаваше направо и нагоре, из планината, на ляво.Останалите,които бяха с мен, събрани по няколко, разговаряха на калдаръмената 
улица.Аз продължих нагоре, на ляво. Светло,слънчево ,приятно.В далечината се виждаше селището,а от дясно беше планината с треви и храсти като за сезона-късно лято. Още не бях стигнала следващия завой. Спрях се на високото и погледнах в далечината. Дочух гласовете и на другите до мен.И видях мъгла, но по-различна.Беше като черна вълна,на талази като вълни,на които по 
края имаше червено като огън. В ума ми- мъгла и огън.Тя приближаваше към нас.Покриваше цялата низина.Ние бяхме на високо, но наближаваше.Легнахме с лице към земята.Започна да ни залива.Казах да си покрием главите.Който имаше кърпа си я 
сложи на главата.Видях се ,че нямах ръце,след като се 
покрих.Нещо ме затискаше цялата.До мен лежаха и други. 

А това е съня от 7.9.2014г Обстановката е същата.

Намирам се на непознато място и съм водач на група жени на около 50-60 години. Облечени са типично български с домашни тъкани дрехи,а някои със забрадки. Спряхме се на място, от където пред нас се издигаше широк калдаръмен път в подножие на висок хълм ,на върха на който се виждаше Пантеона.
Спряха ни група от трима плюс един мъже/ тримата не говореха/. 
Всички бяха облечени в бели дрехи типично за мястото, къдетосе намирахме.Единият ме извика.Отидох при тях.Една от жените,която вървеше до мен се възпротиви като каза:-Защо ни я взимате.Аз направих всичко.Бях с връхна дреха шлифер светъл подхождащ на околната среда. От дясно на пътя имаше голяма река,в която някъде дълбоко течеше вода- с високи брегове,а от ляво на групата мъже, имаше по -малък път,който се извиваше и се губеше покрай хълма за Пантеона, но беше притъмнен.Широкия път беше светъл и 
обстановката също.Обикновен приятен ден. Говорещият ме убеждаваше да тръгна с тях по другия път, като почувствах,че ми предлагаше участие в бизнес. Групата жени седна до брега в очакване. Аз я погледнах възразилата и й казах:- Спокойно./ Все 
едно,че ще се оправя/.Така се събудих и веднага си помислих,че сме на поклонническо пътуване.


Благодаря,че прочетохте. 





Тагове:   сън,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Благодаря на всеки, който може да ...
07.09.2015 23:02
Благодаря на всеки,който може да даде предположение за тълкувание. Пантеона се намира в Гърция. "мъгла и огън" ще постигне всеки,който не се кланя на единия истинен Бог.
цитирай
2. mt46 - Поздрав!...
09.09.2015 00:02
Не се наемам да тълкувам сънища, може да сгреша... :)
цитирай
3. kuzmo - Тълкувание
23.09.2015 18:51
Този сън показва, че задължително трябва да се прегледаш при добър психиатър. Най-добре някой от внуците на Фройд във Виене. Обикновен няма да ти помогне.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653080
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив