Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2016 04:30 - ДАЛИ ???
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 677 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 24.03.2016 10:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



ПАК МЕ НАПАДАТ ???!!!


      image

                                                                    МЯУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ...





НАПЕВ
Мъка ми е, мале, мъка ми е нещо, иде ми да вием, като вълк, в полето. Трите мои щерки, дето са за мене радост и утеха, вятър ги запрати нейде по чужбина, а на мен донесе мъка за мнозина. Растнаха саминки, без бащици мили, а деца сираци- с мене сал са били. А сега малата грабна я аргатин и ми я прикотка с горските палати. Средната- фиданка, стройна, черноока, я занесе чичо нейде в Анадола. А пък големата умна и богата, по любов я грабна нашего ни брата и ми я отнесе нейде у Русия, а сега съм язе веке за просия. Тежко ми е, мале, тежко и жестоко, иде ми да вием като вълк- високо, та дано ме чуят горски гълъбици и да литнат леко при мойте дечица. Жално ми е, мале, жално до болежка...
18:57 ч. 9.7.2009 г.


 
PS. Ех,  Българио, разпиляха се децата ти.



 


Тагове:   въх,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653197
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив