Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2016 12:17 - Всеправославен събор
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 18.06.2016 03:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Негативните ми коментари, относно събора, ме смущаваха, което наложи да се посъветвам със Словото. Ето какво ми беше отговорено: Библия Ст.З.Езекиил гл.8 ст.6-18;

image

8:6 И рече ми: Сине човешки, видиш ли що правят тия? - големите мерзости, които Израилевият дом върши тук, та да се отдалеча от светилището Си? Но ще видиш още пак големи мерзости. 8:7 И тъй, заведе ме до вратата на двора; и, като погледнах ето една дупка в стената. 8:8 Тогава ми рече: Сине човешки копай сега в стената. И като копах в стената, ето един вход. 8:9 И рече ми: Влез та виж нечестивите мерзости, които тия вършат тука. 8:10 Влязох, прочее, и погледнах; и ето всякакви подобия на гадове и гнусни животни, и всичките идоли на Израилевия дом, изобразени на стената от край до край. 8:11 И пред тях стояха седемдесет мъже от старейшините на Израилевия дом, всред които стоеше Яазания Сафановият син, всеки с кадилницата си в ръката си; и гъст облак темян се издигаше. 8:12 Тогава ми рече: Сине човешки, видя ли що правят в тъмнината старейшините на Израилевия дом, всички в скришните си стаи за изображения? защото си казват: Господ не ни вижда; Господ е напуснал земята. 8:13 Рече ми още: Ще видиш още пак големи мерзости, които вършат. 8:14 Тогава ме заведе до входа на северната порта на Господния дом; и, ето, там седяха жени та оплакваха Тамуза {Прекрасен юнак, обоготворен подир смъртта си.}. 8:15 И рече ми: Видя ли, сине човешки? Ще видиш още пак и по-големи мерзости от тия. 8:16 И въведе ме във вътрешния двор на Господния дом; и, ето, във входа на Господния храм, между предхрамието и олтара, около двадесет и пет мъже, с гърбовете си към Господния храм, и с лицата си към изток, които се кланяха на слънцето към изток. 8:17 Тогава ми рече: Видя ли, сине човешки? Малко ли е за Юдовия дом дето вършат мерзости каквито тия вършат тука? Защото като напълниха земята с насилия, пак предизвикват гнева Ми; и, ето, турят клончето до ноздрите си. 8:18 Затова и Аз ще действувам с ярост; окото Ми няма да пощади, нито ще покажа милост; и макар да извикат в ушите Ми с висок глас, няма да ги послушам.


Тагове:   библ,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653395
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив