Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2016 11:00 - Библейски мъдрости
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 790 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 23.09.2016 11:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
           image


ЗА ПРИПОМНЯНЕ В ТРУДНИ ВРЕМЕНА !

Светото евангелие от ЙОАН 1:32 И Йоан свидетелствува, казвайки: Видях Духът да слиза като гълъб от небето и да почива върху Него.
Светото евангелие от Лука- глава шеста 6:19 - 6:38

СЪН- 19.9.2016 г. Намирам се в църква. На поставките за свещи няма нито една- ни запалена нито угаснала свещ. Долита ято гълъби и служителите ги разгонват. За умрелите са поставени ароматни свещи, незапалени. В съседна зала се прави конференция.  Втори сън -площад пред Св.Синод - светлина.Поставена масичка за книги, а има само една книга и то с картина на летящ гълъб. Гълъб -символ на Святия Дух.


ПРИТЧИ СОЛОМОНОВИ- глава 8;
8:1 Не вика ли мъдростта? И разумът не издава ли гласа си? 8:2 Тя стои по върха на високите места край пътя, На кръстопътя; 8:3 Възгласява на портите, при входа на града, При входа на вратите: 8:4 Към вас, човеци, викам, И гласът ми е към човешките чада. 8:5 Вие, глупави, разберете благоразумие, И вие, безумни, придобивайте разумно сърце 8:6 Послушайте, защото ще говоря хубави неща. И ще отворя устните си да произнеса правото. 8:7 Защото езикът ми ще изговори истина. И нечестието е мерзост за устните ми. 8:8 Всичките думи на устата ми са справедливи, Няма в тях нищо лъжливо или опако. 8:9 Те всички са ясни за разумния човек, И прави за тия, които намират знание. 8:10 Приемете поуката ми, а не сребро, И по-добре знание, нежели избрано злато. 8:11 Защото мъдростта е по-добра от скъпоценни камъни, И всичко желателно не се сравнява с нея. 8:12 Аз, мъдростта, обитавам с благоразумието, И издирвам знание на умни мисли. 8:13 Страх от Господа е да се мрази злото. Аз мразя гордост и високоумие, Лош път и опаки уста. 8:14 У мене е съветът и здравомислието; Аз съм разум; у мене е силата. 8:15 Чрез мене царете царуват И началниците узаконяват правда. 8:16 Чрез мене князете началствуват, Тоже и големците и всичките земни съдии. 8:17 Аз любя ония, които ме любят, И ония, които ме търсят ревностно, ще ме намерят. 8:18 Богатството и славата са с мене; Да! трайният имот и правдата. 8:19 Плодовете ми са по-добри от злато, даже от най-чисто злато, И приходът от мене от избрано сребро. 8:20 Ходя по пътя на правдата. Всред пътеките на правосъдието, 8:21 За да направя да наследят имот тия, които ме любят, И за да напълня съкровищницата им. 8:22 Господ ме създаде като начало на пътя Си, Като първо от древните Си дела. 8:23 От вечността бях създадена, от начало, Преди създаването на земята. 8:24 Родих се, когато нямаше бездните, Когато нямаше извори изобилващи с вода. 8:25 Преди да се поставят планините, Преди хълмовете, аз бях родена, 8:26 Докато Господ още не беше направил земята, нито полетата, Нито първите буци пръст на света. 8:27 Когато приготовляваше небето, аз бях там; Когато разпростираше свод над лицето на бездната. 8:28 Когато закрепваше облаците горе, Когато усилваше изворите на бездната, 8:29 Когато налагаше закона Си на морето, Щото водите да не престъпват повелението Му, Когато нареждаше основите на земята. 8:30 Тогава аз бях при Него, като майсторски работник, И всеки ден се наслаждавах, Веселях се винаги пред Него. 8:31 Веселях се на обитаемата Му земя; И наслаждението ми бе с човешки чада. 8:32 Сега, прочее, послушайте ме, о, чада, Защото блажени са ония, които пазят моите пътища. 8:33 Послушайте поука, Не я отхвърляйте и станете мъдри. 8:34 Блажен тоя човек, който ме слуша, Като бди всеки ден при моите порти, И чака при стълбовете на вратата ми, 8:35 Защото който ме намери намира живот, И придобива благоволение от Господа; 8:36 А който ме пропуска онеправдава своята си душа; Всички, които мразят мене, обичат смъртта.  
ЗАДЯВКА   Животът взе да се просмуква из дълги, уродливи чвори и взеха някои да чувстват желани ,истински простори.   И ето, че едните вярват на дните в златните коптори, а бате Райчо се омайва, придремвайки под сиви взори.   Така е всеки в занаята- едните в светлата позлата, а другите с метла в ръката.    19.9.2016 г.  

www.youtube.com/watch



Тагове:   библ,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653566
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив