Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2018 17:13 - Свидетелство
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 368 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.05.2018 07:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

СВИДЕТЕЛСТВО

Приближава голям празник и мнозина се преварват  да си кажат какво им е направил Господ.  Да не сметнете,че искам да се хваля, но да не остана по-назад ще дам последното свидетелство,което ми се случи. Поисках да преснимам моя снимка, но нямаше на какво да я сложа. Взех изрезаната от календар икона и я поставих на нея. Както се чудех къде да я поставя и мислено казвах, защо Господи, все на мен ми се случват тези неща/ имах предвид неудачи/, в ума ми нещо ме подтикваше да я сложа до Дева Мария. Тогава погледнах към Господ, Който Тя държеше на ръце и си помислих ,че аз не съм достойна да бъда наравно с Него, а ще я поставя в нозете му. И ето какво се получи накрая. Снимката беше със светещо любящо сърце, излизащо от ръката на Дева Мария. Това е последното чудо,което ми се случи. Бог прави чудеса за да повярват невярващите, а вярващите да се утвърдят във вярата - 31.05. 2017г София.@

image


 



Тагове:   с-во 018,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664911
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив