Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2018 03:21 - Молитва
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 304 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.07.2018 05:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПОРЕДНО ЧУДО

 Понякога си мислим,че невидимия свят не съществува.Ето какво се получава, когато се говори срещу християни. Изменението, което има на иконата,много добре ще ни поясни.
На бузата на Божията майка се виждат две светлини ,които се появиха при слушането ми на молитвата.Стекоха се от очите.Всичко стана в движение. Светлината на забрадката е християнина ,за когото е говорено.Дева Мария го е прикрила. Кръгчето на главата са приказките, заклинанията срещу християнина,които Господ Исус Христос е поел на Себеси.И всичко това стана пред очита ми и за да ми се обърне внимание се показа в движение.Слушах молителката и се съгласявах с молитвата. Молбата ми е да си помислят тези,които говорят срещу християните за да не нараняваме Господ Исус Христос и да причиняваме мъка на Божията майка. Не съди за да не бъдеш съден.Господ е съдията.Не изземвайте функцията на Бог.

https://www.youtube.com/watch?v=1MI32pPpcoc


image 





Тагове:   икона 018,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1663124
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив