Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2019 09:58 - рождество Богородично
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 226 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 09.09.2019 10:27


 Думите не достигат ,за да изразят почитта и благодарността към Бог Исус Христос и Божията Майка Дева Мария. Не напразно е казано в словото - Почитай Бог и ближния; почитай баща и майка за да ти бъде добре на земята.А за християните кой е баща ако не- Господ Исус Христос. Не може да почитаме бащата, а майката,която го е родила да не я славим и почитаме. Благодаря на Бог Исус Христос и на небесната ми майка Дева Мария за грижата и благодатта ,с която са ме дарили и продължават да даряват мен и цялото Християнско воинство. Вечно и благословено да е името  на моите майка и баща небесни. Дълбок поклон

Днес Православната църква чества Рождество Богородично -майката на Господ Исус Христос.- малка Богородица.


ПОСЛЕДЕН МИГ

В мансардата на моя свят живот
една любов ме чакаше с надежда,-
Звезда изгряла, в звезден съпровод,
облъхна ме с невидимата нежност...

Копнежен вихър в люлка залюля
живот пресъхващ в залеза на сянка,
бълбукащата песен пак запя,
клокочеща, във вихъра на танца...

Преливащи вълни край вълнолом,
във бели пръски, с чувствата поели...
Тревожна пяна, в своя бистър звън,
поемаща ,разпръскваща, зовяща...

И тишина...-
безбрежност безпределна
в надеждата
на свята бяла нежност...
image

https://www.youtube.com/watch?v=1MI32pPpcoc










Тагове:   вяра 019,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660461
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив