Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.09.2010 14:19 - мисли- недомислия
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мога ли да ви попитам? Има ли все още маргаритки по нивята, защото реших да си побабувам. Едно време им късахме листенцата и си наричахме- обича ме- не ме обича, обича ме -не ме обича... Накрая излезе съвсем друго, но да оставим това. Сега реших да си нарека- да кажа или да не кажа, да напиша или да не напиша, и това много ме затрудни. Ако напиша , може да си изпатя от едните, ако не напиша ще ми тегне на душата и понеже ми е натегнало доста, реших да напиша... Та първият въпрос ми е : Имат ли място капиталовите разходи в така съществуващата икономика и ако имат, редно ли е да се насочват там, където не им е мястото? Въпроса е предизвикан от вялите разисквания в т.н. народно събрание. Надявам се, че уважаемите експерти ще се позамислят, а не само да смучат хонорари от и без това изстисканата икономика. С уважение към мислите им, но не на всеки му е дадено. Има определени места за напъване, а вече са и екологични, а на пенсионерите даже и те не са им необходими...
 




Тагове:   НЕДОМИСЛИЯ,   мисли-,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653795
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив