Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2011 22:40 - в чужбина де...
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 580 Коментари: 0 Гласове:
2





Пак ме чукна нещо по главата и ми се прииска да я излея. Тази пуста глава вечно мъдрува. Все има някой да я бомбардира- с изрази неначенати- недоначенати. Извадили ги от незнам си къде, че срамно ми става като ги слушам. Или някой новоизлюпен индивид, ще се заперчи с дините си. Ами така ще е, щом бостаните са вече у съседите, а за нас дай само да се дуем с чуждото. Но и ние си имаме някои неща, с които можем да се похвалим. Имаме си боллук компромати. А пък ако се вгледаме в новоизлюпенните тайни общества, ум ще ни зайде. Само не ми е ясно от къде толкоз народ у тая малка българия- за делник, за празник, па и за чужбина- е, тук се казва , да не чуе дявола, че ще поиска да ни понамали. Под сурдинка -казваха, че ще върнат българите от чужбина и изглежда са го сторили, но ако бяха дали и на нас да си гризнем от тяхния пай, ние... набързо щяхме да ги заместим... в чужбина де... 
 


Тагове:   чужбина,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1665074
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив