Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2011 12:54 - поклон
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 923 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 06.02.2011 16:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отиде си една личност. Той не ме познаваше, но аз го знаех. Голямото разстояние, в годините, ни отделяше, но това не ми попречи да доловя пулса на училищния живот. Двама братя, които бяха лицето на гимназията. Водещи личности, които бяха в първите редици на дейността на 5-то у-ще "Иван Вазов" кв.Павлово-София. С името на Шушулов, пример във всяко отношение, свързвам моите детски години. Такива личности са достойни за името Човек.Той извървя пътя си на земята, с цялата енергия на своята чистота, за доброто на ближния, а в последните си години и за доброто на своя народ. Мнозина биха се предали, но той устоя, което му костваше здравето. Но в спомените, а вярвам не само на мен, той ще остане като една достойна за подражание личност. Поклон пред светлата му памет.


последен ден

Отиват си един след друг
с едно изсвирване на влак.

И в дните с розовия залез,
останало е само смут
в сърцата тъжно опустели...

Подвластни, сякаш са заспали,
всред този галопиращ заник
от спомени... от дни лудешки...-

Човешки спомени...



www.mediapool.bg/show/






 


Тагове:   поклон,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1658999
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив