Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2012 12:35 - код червено
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 704 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 08.02.2012 12:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На вниманието на г-жа кметицата Фандъкова. Блог мъдрости!!!

landing.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/02/01/13-06.893801

landing написа:
по тоя повод ето още един лаф емов: "в това студено време ви съветвам да минете на код червено с код свинско". Начи, инстинктивно действаш според съветите на професионалистите, м?
За мен си кво да ти кажа? Колата я разринах от снега, пали, ама явно се ужасява от студа и тя и не ще да върви, набръчква броня гнусливо, дига се на задни гуми и блещи фарове, бе всички признаци на стрес има и я оставих на мира, та пешеходствам. Прибирам се на висулка и със схванат кръст от пристъпянето като гейша по леда. Минала съм на двойно комбинирано отопляване- ТЕЦ+ EVN, вътрешно не смея, щото ме удря в главата право и ми улучва центъра на въздържанието, пък в тва студено време изтръпвам при мисълта за разсъбличане и т.н.
Бе и аз гласувам за лято, преди съм се заблуждавала, че обичам зимата, май само харесване е, без тежки чувства :))

:))) Ките-кат весело ми стана само за капана на кметицата-ха, ха ,ха...


И сериозно още нещо за някой, който се познае:

kite333.blog.bg/drugi/2012/02/06/slovesno-samozadovoliavane-moi-si-prostotii.896691 




Тагове:   мъдрости,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664006
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив