Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2013 11:10 - пролет
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 892 Коментари: 3 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Целувчици, любов и кратка дрямка.
Поезия и... чувствата на самка.

Прозявка- мисъл хвърковата.
Желязна истина- поне за брата.

Запей врабче на клонката от бряста,
а аз ще легна в тишина под храста.

Ще рея поглед горе в небесата
и ще припомням светлина от злато-

Изгряло многоцветно огледало
над слънчевия диск е засияло...

март 2013г 


Тагове:   пролет,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - представям си храсти с малки крехки листенца,
20.03.2013 13:52
дъхава трева , лежа по гръб и гледам бездънното синьо небе, а слънцето гали кожата ми. благодаря ти за този стих.
цитирай
2. mihala - дъхава трева, лежа по гръб и гледам ...
20.03.2013 14:01
faktifakti написа:
дъхава трева , лежа по гръб и гледам бездънното синьо небе, а слънцето гали кожата ми. благодаря ти за този стих.

И тревата ме скрива от хорските погледи, а уханието е несравнимо. Тишина... Чуват се само тихото шумолене на прекършена тревичка и чувствени припявания в далечината.
цитирай
3. faktifakti - да , точно така. лека и спокойна вечер от мен.
20.03.2013 22:05
mihala написа:
faktifakti написа:
дъхава трева , лежа по гръб и гледам бездънното синьо небе, а слънцето гали кожата ми. благодаря ти за този стих.

И тревата ме скрива от хорските погледи, а уханието е несравнимо. Тишина... Чуват се само тихото шумолене на прекършена тревичка и чувствени припявания в далечината.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653843
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив