Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2015 22:00 - МИНАЛО НЕДОВЪРШЕНО
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 538 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.01.2015 22:02


 
МИНАЛО НЕДОВЪРШЕНО
Спри да ми казваш "магаре". Решила съм да напиша нещо разумно, а ти ме отвличаш и ще трябва отново да мисля. Остави ме да се съсредоточа,че това твое "магаре" само ми се навира в очите. Може пък да си прав. Магаре... Та какво искаш да ми кажеш? Насреща магарето продължаваше да предъвква останалите листа от непубликувания роман. Началната мелодия  на стария грамофон проскърцваше в унисон с настроението на автора, а първите лъчи на пролетното слънце се процеждаха през  необезпокояваните облаци. Денят започваше да изявява своето съществуване в тропота на возилото за отпадъци и трясъка на оставените кофи, изчистени до последно от утринните  нещотърсачи на изоставени съкровища. Стърчащите прокъсани или закачени по отсрещните дървета дънки охарактеризирваха съществуващата околност. Добрината сега не беше на мода, но все някой, изостанал в развитието си индивид, замърсяваше околната среда със собственото си его и налагаше своето остаряло минало. Тропота се отдалечаваше от мястото на потърпевшото бунище и се насочваше към следващата спирка с надеждата, че може да открие по-голям пай от изхвърлената човешка непотребност. Но дали беше човешка, можеше да се поспори.  Този термин от бълбукащата философия беше придобил ново значение. Изгнилите и вкиснали потребности отдавна бяха напуснали полето на изява т.е. вече не съществуваха. Всичко си стоеше непокътнато, в своите генни форми, готово за потребление. Само ровещите човешки изпостанелости бяха  свидетели  на отминаващите времена.
 
19.01.2015


Тагове:   съвремие,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653874
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив