Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2015 22:44 - НАДЕНИЦА
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 694 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Да знаеш Минкеей, да знаеш. Ходих на гости и да

знаеш какво ме 
гощаваха! Ако ти кажа, няма да

повярваш. Наденица ма, 
наденица. Но не от тая

дето е у магазина, а домашна. Да не 
повярваш на

ушите си. И аз не повярвах на очите, но като я 

опитах... Ох, и сега ми потекоха, как му казваше

наш Петко, а, да,- 
муцините. То е като да ти

потекат лигите като на Марето, кравата 
на Ивана.

Боднах, а не смея да започна.Че нали като я захвана

и 
няма да остане нищо от нея. А съм на гости и

трябва малко по-
така... Да не се изложа,че Сийка

комшийката ме прати за сгледа. 
И приказвам си аз,

а очите ми ще изтекат. Наближава време, 
навън

притъмнява и края на срещата се вижда, а аз още я

гледам 
и й се радвам. Отвреме-навреме ,сигурно

съм се усмихвала, 
защото гледам, че и стопанката

започна да се подсмихва. Рекох си 
-срам- несрам и

си я сложих в чантата. Няма да я оставя

я. 
Прибирам се и първото, което направих беше да

приготвя чиния и 
да я сложа на масата. Пустата му

наденица. Отварям чантата, а там... Ох, какъв срам

Минкее, какъв срам. Как да ти кажа ,сестро. 

В бързината съм я увила в тоалетната хартия, вместо

в салфетката. 
Ех, ами сега? Как да кажа на моя

стопанин. Бях решила да го 
гощавам тази вечер, а

то - наденица мазило. Само ми омазала 

всичко в чантата. Добре е, че сега в магазините вече

няма такива 
наденици...

1.03.2015г 



image

 


Тагове:   мазило,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660487
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив