Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2015 12:21 - * * *
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 690 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 22.08.2015 15:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

* * * Навеки под иго- това е съдбата на беден, нещастен народ. Живял и творил, и с надеждата свята дарявал живот и възход.
Но лютата злоба и мрачна прокоба донесли му дните на скот. Но твърдо той вярвал и смело понасял на гръб своя тежък хомот.
В жестоките битки, сред вечни титани, издигал челото си горд, защото е искал като Левски да стане- свят пример за своя народ.

...   провокирано от Постинг:  НЕ МЕ СПИРАЙ Автор на постинга: kleopatrasv"

* * * Не ме спирай да излея това, което е в мене. Знай, че ти си от болката днеска родена и не спирай да светиш...- Светлината не ми я отнемай. Не, не ми я отнемай- нека болката в мене да свети... А когато с любов в тишината с теб двама засветим, ме хвани за ръка и кажи на света, че съм твоето истинско цвете...
14:59 ч. 4.7.2009 г.

image



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1659968
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив