Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2017 22:12 - Изповед
Автор: mihala Категория: Поезия   
Прочетен: 523 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
ИЗПОВЕД

Погледни ме в тъжните очи. Виждаш ли се там като разпятие? Тишина и болка в мен струи и не знае накъде да те отпрати.
Чувствата превръщат се във лед и ограждат радостта ми светла. Ти за мен остана си букет от цветя на нивата последна.
Зная, че не мога да те спра, на живота в радостната песен. Весела е живата вода и съдбата в този ден унесен...
Но животът не е светъл лъч, който светлината да разлива. А сърцето плаче в свойта плът иска пак до теб да си заспива,-
И това... - като във нежен сън... @  11.1.2017 г.


image



https://www.youtube.com/watch





Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!...
12.01.2017 12:25
Хубаво стихо... Лек ден!...
цитирай
2. mihala - Хубаво стихо. . . Лек ден!. . . Как да ...
12.01.2017 13:20
mt46 написа:
Хубаво стихо... Лек ден!...

Как да го нарека това- добро утро или ... но е приятно. И на теб хубав ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661619
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив