Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2014 20:10 - Къде сме ние?
Автор: mihala Категория: Политика   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
0



Понеже икономиката ни цъфти, сме готови да похарчим излишните ни милиончета
за избори.Някои решиха,че трябва да се поразходим до урните. Защо? Задавам
този въпрос в недоумение. За какво да гласуваме. Ще ми отговорят" за по-красива
България." Да ,  магистралите са прекрасни. Но аз ще кажа,че какво
им е прекрасното? При тези жеги не се диша от асфалта. Но да оставим това, а да
зададем въпрос на ЦИК.- Защо са там? Какво регистрират? Ще ми отговорят
партии. Може ли някой да ми каже що е партия? Едно време профгрупите ги наричахме
профсъюзи, а сега партии ли ги наричаме и когато кажеха на мероприятие. Всички
напускаха работните места и отиваха уж на мероприятие. А сега избори ли ще 
ги наричаме. Отгоре на всичко изливаме скъпите парици в урните? Бяхме различни по образование, по култура, по етноси, а сега какво сме? Прост народ оставен на произвола. Етносите вече са  в етническа профгрупа т.н. партия. Та сега всичко, за по-благозвучно, стана партия. А къде сме ние? И за какво ли да гласуваме? Партия, облечена в собствената си рокля. Няма ли тук конфликт на интереси? Добре ще е профсъюзите да се замислят, че някой да не им отмъкне тлъстия пай.  


Тагове:   пай,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1662846
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив