Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.03.2014 06:59 - за едиси какво си
Автор: mihala Категория: Забавление   
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2014 12:54


СЛЕД НАРОЧЕНИЯ КОНКУРС "НАХУЛИНИ"

Всеки ми вика не е туй, не е онуй... Ама аз като не искам нито туй нито онуй, а това... На магарето дето... му е втръснало и на него от бодилите, но все на тях се надява. И тътрузи изпокълчените от камънаците нозе към пущинака, та дано бодне нещо. Та и аз така... Дано да бодна нещо, ама по-така... Мисля си ако е да е... по-нали- така... Хем красотно, хем младо, хем по-по-най- арно отвсякъде. Да си има от всичко. И от готовото в банката, няма да е зле да ме подпомогне, че бизнеса ми вече запада.То данъци ли бяха,чудо ли?... Все кахъри ме налягат. Плащай та плащай, иначе ще депортираме. Не беше ли ще депозираме, но нейсе... имота и тогава яж михаля. Вече няма да го гоним михаля ,защото е много пред нас. Провесил се е между Господ и потърпевшия т.е аз. Та аз съм, значи, този поизтърпевш, многознаещ индивид-маа-му потърпевша... Хем знам, че не трябва да се вълнувам, че току виж изхлузената ми потърпевша душица литне, а после няма как да я стигна. С едното магаренце, дето ще ми го депортират, няма как да почукам на хорската хазна, та да ми отпуснат ,изтърпевша, по новия закон, пенсия... Тя тая пуста сива икономика толкова тъмно сива стана, че току виж и тя се спотаи някъде из депортациите. Божке милостиви, не ми отнемай изпостанелите ми пенсийка и магаренце, че само те ми останаха... Мааму у бодило!!!... Когато не ми трябва тогава се появи... 


Тагове:   разказ,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660291
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив