Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2010 16:05 - човек що за човек е
Автор: mihala Категория: Други   
Прочетен: 451 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 16.07.2010 16:33



Няма човек, който да не се е възмущавал или най- малко, стряскал от наближаващото ръмжащо куче. Тази картина нерядко се е изпречвала и пред мен. Много пъти съм излизала от къщи с молитва Бог да ме пази, както от крадците, от които бях потърпевша, така и от лежащите пред блока, бездомни кучета. И докато имаше период, през който те подскачаха, по един или друг повод, около мен, сега, колкото и близо да съм до тях, не помръдват. Всеки здравомислещ човек ще си зададе въпрос-защо. Защо тези домашни любимци, които се превърнаха , по ирония на съдбата, в улични, промениха поведението си? Може би това, което става с хората става и с тях. Дали и при тях икономиката не е взела връх в здравия разсъдък на властимащите т.е. хората. Хората бяха подложени на същата дискриминация, както и животните. Остава само и тях да скопят.

любопитно:wallstreet.blog.bg/zabavlenie/2010/07/16/domashni-liubimci-fotogaleriia.577588#

image 


Тагове:   човек,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660263
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив