Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2013 14:54 - из старите ленти
Автор: mihala Категория: Други   
Прочетен: 549 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 30.03.2013 04:09


По данни на Националния статистически институт България са напуснали 1122747 души.
 Като се има предвид ,че все още НСИ не е актуализирал необходимите бланки за отчет, на принцип пазарно обслужване,предполагам,че данните могат и да се корегират . От жалките отчети, които до много голяма степен замъгляват истинското положение в страната,  смяна на правителствата може да се оправдае.Икономиката и тежкото положение на народа бележи пет пъти по нисък жизнен стандарт в сравнение с другите страни ,членове на Европейски съюз. До кога, господа управляващи, ще търпите търтеите.В пчелните кошери се оставя само един, а вие???- 29.03.2013г.

  
 10.05.2011 19:07 

Автор: mihala Категория: Поезия
Прочетен: 115 Коментари: 0 Гласове: 2


С това писание не ангажирам никого. Като гражданин на една, по законите на демокрацията гражданска държава, се наемам да изявя своята позиция. Благодаря на всички, които прочетат и по някакъв начин откликнат на моето, може би не дотам, интелектуално издържано, Очовечаване. Господин премиера се жалва непрекъснато от положението, в което се намира и че това е максимума на способностите му, на което отговарям:
- Г-н премиер, по примера на предоставената ми гражданска позиция се наемам достойно да Ви заместя във вашия труден и недотам желан пост, като предлагам:
- Да заема правомощията ви за един месец с настоящия състав от административни служители с една молба, да ме освободите от задължението да им плащам дадените от вас възнаграждения, от което следва и корегиране на възнагражденията на вас и вашите протежета, и същите пренасоча в социалния фонд;
- Всички наети чужди консултанти през това време да получават възнаграждение в българска валута без допълнителни привилегии и без да се намесват , както и да дават своето становище, каквото и да е то, такова каквото в настоящия момент получават обикновените български граждани, безработни и пенсионери. Нямам предвид чуждите помощи за малцинствените групи, които включват и дълбоко спряганите изтерзани роми;
- Точката на възкресение да се отложи във времето при бума на пазарната икономика, за да може вие и вашите подведомствени да се събудите от шока на давление на чужди елементи, които са ви обсебили;
Да ме освободите от задълженията, които сте приели, за замазване на чуждиците и се обърна към българските ценности;
Предлагам пазарния , ако може така да се нарече, шок да се изгради на пазарен принцип;
- Пазарната демонизация или разкрация, както щете я наречете, да стане пазарна в помощ на правоимащия;
-Тези структури, които до сега бяха под ваша опека, не ги приемам
и няма да се консултирам с тях по каквито и да е въпроси, защото имам, поне така вярвам, а и други са го казвали, достатъчно знания и опит, които не хвърлям на вятъра.
Заявявам, че с този стимул, който ми гарантира нормално съществуване, ще се справя.
 Преживяла допотопно 66 години от живота си в тази страна и се надявам , че изконното ми човешко право е да изявя своята позиция.

mihala.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/09/29/finansi.1004351


 
Аз не искам живота ми кървав,
аз не искам съдба във скръбта,
аз не искам, така, да съм пърпана
и да крия в ръкав есента.

Аз не искам пътека изтрита
да ме милва със своята длан
и живота с пета да ме сритва,
щом поглеждам към него незвана.

Аз не искам... и това ...
да съм смачкана, вяла звезда...

20.10.2011г.
 


Тагове:   стари ленти,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1652792
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив