Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2012 18:46 - загадки
Автор: mihala Категория: История   
Прочетен: 1001 Коментари: 2 Гласове:
6

Последна промяна: 11.06.2012 10:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
      Реалност или фантазия, но това показва техниката. Не избиваме ли реално съществуващи живи същества с градовете им  чрез нашето нечовешко желание да водим войни?!?... Не сме ли достойни да се смирим пред Бог и да видим нашето недостойнство, било икономическо или политическо- вярвам,че водещите знаят защо водят войни, ако ли не, по-добре ще е за всички, да си приберат огромното количество напечатана, без златно покритие валута и да предадат поста за стабилност на икономиката. Защото този път във войната, на която се надяват да излезнат от блатото, няма да успеят. Сигурно  трябва да припомня битката на Давид срещу Голиат, която  е от Библията, което слово претендират,че познават добре и го спазват. Да напомня  и за съотношението 1:1000, което е също от Свещената книга Библията, та да не се озовем и ние на мястото на тези нещастници. ../напомняне според ситуацията/
@ личен архив


image  

image     
image

 
image image image


image
 
*
 * *
Мечтания големи за извисеност висша ще сполети незвани
и скритите поличби ще стигнат небесата.
 07.06.2012г

www.facebook.com/events/397230330328417/
 


Тагове:   загадки,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Поздрави и съм с теб!:)))
06.06.2012 15:00
Vladimir Kachakliev hales не съм вярващ,но това не ми пречи да съм с Вас и да се включа!Заедно можем!:)))
цитирай
2. mihala - Vladimir Kachakliev hales не съм ...
07.06.2012 16:39
[quote=ka4ak]Vladimir Kachakliev hales не съм вярващ,но това не ми пречи да съм с Вас и да се включа!Заедно можем!:)))[/quote
Благодаря ти и добре дошъл в групата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661652
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив