Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2011 12:09 - всичко се връща
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 05.10.2011 10:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това, което ми остана като спомен от първите години трудов стаж като служител в дирекция кредитиране, след завършване на икономически техникум, беше работата ми с хора, желаещи кредит. Сега химията ми е променила външния вид, но тогава бях мургава с черни коси. На гишето дойде циганин, понастоящем ром, с взети пет кредита,по които нямаше ни една погасителна вноска, а и нямаше постоянна работа. Той така настоятелно ме молеше, че даже ми  каза- нали сме си от боята. И с това не можа да склони инспекторите. Но дойде време, в което не станах ром, но станах пенсионер. Условията за възрастните, които не могат да съществуват без кредити, замени някогашните цигани.В банките бяха назначени хора без всякакъв ценз. Настана ерата на отрицанието. Който има нужда,въпреки,че има що годе възможност да погасява задължението си, е оставен на гладно ,изнемогващо съществуване. Разликата с ромите преди и сега е,че някога им търсеха задълженията, а сега им ги опрощават, за сметка на пенсионерите и то на тези с много години трудов стаж. Геноцида продължава вече 20 години. Чия е българия и защо на обществени места се говорят чужди езици, а не български. Как може да се познае кой е българин. Пък се чудим защо защитниците на реда се объркват. Но земята все още се движи до окончателна победа-Димитров е казал- победа на комунизма, а аз ще кажа- на доброто.

zaw12929.blog.bg/politika/2011/09/30/utre-e-deniat-na-vyzrastnite.827905

8qica.blog.bg/politika/2011/05/24/otkazvam-se-ot-pensiia-osvobodete-me-ot-vnoski.752726




Тагове:   пенсии,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661971
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив