Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2011 12:38 - президент за един ден
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 554 Коментари: 2 Гласове:
3






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Поздрав!
07.11.2011 12:50
Чел съм постинга на Светлана - част от конкурс-игра, в която участвах... Нейният постинг ми допадна най-много с петте си позитивни идеи и го номинирах...
цитирай
2. mihala - И на мен ми хареса. Предложенията са ...
07.11.2011 14:17
И на мен ми хареса. Предложенията са реални и приложими, при положение,че съществуваше икономиката преди 20 години. След глобалната разруха и претенциите на инакомислещите за всезнаещи, в което гибелта на българия е основна цел, това не може да се приложи. Паразитиращата икономика не може да поеме излишните ,според нея, разходи за социални помощи, както и развитието на социалния отрасъл. Чудя се защо още дават пари за социалната администрация. Благодаря ти и приятен ден.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660883
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив