Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2018 22:54 - признат грях
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 520 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 24.05.2018 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Казват,че признат грях не е грях и аз ще си призная... Обичам си родата и това е, та където видя техни снимки си ги колекционирам.  И сега като ги видях си ги чопнах и хоп да ви ги покажа. Хубави са нали???... А това малкото съм аз на млади години... Казвам ви, за да не ме збъркате с друго за нова година. Любуването е безплатно и не е като да го купувате.

image


https://www.youtube.com/watch?v=EiyvLBK2-xg







Тагове:   прасе018,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653178
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив