Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2018 19:25 - за лека нощ
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 381 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.09.2018 14:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ИСКАМ

Искам!!!
Искам да попия сълзата,
която среднощ в самота си изплакал.
Искам!!!
Искам да видя зората
и утрото ясно със изгрева златен.
Искам!!!
Искам със теб да сме двама
така, неразделни:
- и днеска...
- и утре...
Обичай ме! Знай, че обичам теб само -
и в нощ на отмала,
в лелеяна сутрин.
Искам!!!
Искам!!!
Но ти ме оттласна.
И някакво чудо тогава с мен стана.-
В очите ми златна сълзица проблясна.

Та днеска
единствено тя ми остана.

@
из кн"Изстрадано сбогуване"

https://www.youtube.com/watch?v=eZqGHTC2gbg





Тагове:   изстрадано 018,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661001
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив