Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.01.2019 16:16 - домъчня ми
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 253 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 05.01.2019 02:09


ДОМЪЧНЯ МИ

Да ти домъчнее и това не е малък проблем, та реших да покажа съществуването си на недоизлекуваната си душа.
Това е моят новогодишен проблем. Боледувам си и си мисля за старите проблеми.Ако все още има такива като мен, реших да ги поуспокоя. В началото на перестройката я сравнявахме с това какво било някога, а сега лятото на нежността се развихри с пълна сила и розите разцъфтяха
с прекрасните си шипове.Та това, което е моята постановка, е началото на един избуяващ ,както му казват "от трън та на глог". През това избуяващо време срещнах всякакви трънчета. За по-ясно ще направя сравнение с моя живот.
Имаше време,когато се замислях какво ще продължа да уча. Беше време на изграждане,не само строителство на панелки, но и на личности. Та и аз исках да стана лекарка или медицинска сестра,за да помагам на хората.Явно съм имала перспективно виждане, защото сега мед сестрите са на мода. Съмнява ме,че имат някакво образование за лечение, но за садизъм сигурно имат-нямат, дипломи първа степен. Броенето не смягайте за едно убождане, защото то се класира на 7-8 убождания без да броим майсторското подкожно въртене и това ,докато мястото не посинее , а и болния не се травмира. Имам една препоръка към болните.Преди да си подадат ръка, за да ги боцкат, да искат от сестрите дипломи за образование,че знае ли човек на какъв касапин е попаднал. В допълнение на сестринските разкрачени илици на престилките,по улиците излизайте с дългите си дрехи,че знае ли човек какъв палав скакалец може да го погъделичка, за срам на околните. И нали знаете,че когато модата е макси, означава,че няма да има война- пупу да не е уроки. Весела ,успешна ,богата и красива Нова 2019година за всички веселяци. Усмихвам се на всички днес.
16:04 ч. 4.1.2019 г.

 






Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1662508
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив