Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2020 13:16 - да плача или да се смея
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 251 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 11.03.2020 13:48


ДА ПЛАЧА ИЛИ ДА СЕ СМЕЯ

Има дни,в които започвам да се чудя.Аз ли съм или не съм аз.След като получа по телефона такива атаки, че ако бях бебе, щях да си гукам, а то нещеш ли ,чак ме карат да се изчервявам. Дали е модерно да се правим на глупаци или наистина сме. Ще трябва да го запиша в единствено число,защото може да не се отнася до младите,заемащи такива постове,за които не се изисква мисъл. Тук се обръщам с молба към Министерство на образованието и компетентните органи. Защо? Нямам предвид само маймунското писане и речници, а създаване на специални училища за облагородяване на индивида човек.Нещо подобно на специалните училища за деца с увреждания. Тези изстъпления на качества у нормални млади хора мисля,че е ненормално и трябва да вземат спешни мерки,за да не си докараме друг вирус на зараза от типа на маниакалната депресия. Надявам се все още да има чуващи, защото оглушели и ослепели ще се самоизтребим и няма да могат новите човеци да се самореализират.
Подпис - Не с тъга по отминало време, а с тъга за нашия жив човек.
 







Тагове:   човек 020,


Гласувай:
4


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653606
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив