Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2020 09:29 - въпросът на деня
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 408 Коментари: 4 Гласове:
3

Последна промяна: 17.03.2020 17:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПАНДЕМИЯ НА БЪДЕЩЕТО

 "Вече не става въпрос за границите между държавите, а между хората", коментира за същата статия Иван Кръстев. "Сега се страхуваме от отделния човек. Всеки около теб може да е опасен, да носи вирус. Човекът може да не знае, че носи опасност и единственият безопасен е онзи, когото още не си срещнал, онзи, който си стои вкъщи. Страхът вече не е от имигрантите, а от всекиго. Дори мигрантите ще се чудят "Чумата по-лоша ли е от войната?" С чумата не се преговаря, бягаш от нея"

https://www.dnevnik.bg/sviat/2020/03/16/4041352_blokadna_sedmica_v_evropa_stoite_si_u_doma_i_bez_tova/?ref=rss

Дали да кажа изпуснахме злия дух от бутилката или и в домовете ни няма спасение.
Та предписанията да си стоим в къщи ще могат ли да помогнат,когато ни приучават
да виждаме в ближния свой враг. Човек за човека вече не е брат, а враг и пазете се...
от телевизори и пропаганда, а се доверявайте на собстения си пазител. Не проповядвам
това, защото което предложа, се приема като вирус . Всеки сам избира собствената
си правда, но да не бъде за сметка на всички. Вече няма всички, а един с корона, за когото мъдрувахме и мечтахме през всичките години на преход - война,глад, недоимък, болести. Но той си градеше империя през целия преход, но умниците не го разбраха.
Дали да бягаме от вируса или от чумата на деня ,това е въпросът на деня.
От гледане на видеото може да се появят въпроси, но всеки може да си направи извод,,
в зависимост от степента на духовното му развитие.Може да го приемете като тест
за самооценка на личната духовност.

* * *

АЗ НЕ ИСКАМ живота ми кървав,
аз не искам съдба във скръбта,
аз не искам, така, да съм пърпан
и да крия в ръкав есента.

Аз не искам пътека изтрита
да ме милва със кървава длан
и живота с пета да ме сритва,
щом поглеждам към него незван.

Аз не искам... и това ...
да съм смачкана, вяла звезда...

20.10.2011г.






Тагове:   анализ 020,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Ти си рядко интелигентна жена, Михала.
17.03.2020 14:26
Но този Иван Кръстев е психопат на квадрат. Жалък е колкото си иска и дърдори пълни глупости. Според мен е точно обратното. Коронавирусът ще сплоти хората. Ще ги пречисти нравствено. Тази мишка Кръстев приписва собствените си усещания и разбирания на другите, но слава богу хората не са нищожества като него.
цитирай
2. mihala - Здравей,
17.03.2020 14:32
Всеки вижда нещата от собствената си камбанария, но понякога има и рационални
зърна в техните разсъждения. Цветя и тръни са в една градина, но зависи дали тръните ще задушат цветята, а това се отнася за сегашното време. Добре е да приемаме
доброто позитивно мислене,че да не храним тръните.Лек ден и благодаря.
цитирай
3. ladylady - :-)))))))))) оффф, тоз досаден мравояд..
17.03.2020 19:42
1. missana - Ти си рядко интелигентна жена, Михала.
14:26
цитирай
4. mihala - Благодаря,
17.03.2020 21:32
но не съм мравка ... Ах да, забравих че съм летяща мравка, но не знам дали са всеядни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653495
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив