Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2020 11:58 - частна вселена
Автор: mihala Категория: Хоби   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЧАСТНА ВСЕЛЕНА

Погледнах и ето земята престана да съществува.
Увиснах в пространството, но крилата ме понесоха. Летях, летях и... кацнах. Какво беше учудването ми, когато всичко наоколо ми беше познато до болка .Вървях, а край мен се нижеха снимки , като филмова лента. Гледах през прозорец ,а влакът препускаше. Само в ушите ми отекваха звуците на тракащата музика. Релсите се прескачаха в желание да се надвикат и всичко затихна... Огледах се... Бях сред
тиха синева, огряна от светлина. Пъстри багри прескачаха от точка в точка и изчезваха. А тишината приютяваше всичко. Само откъслечни музикални ритми ме отделяха, за миг, от тишината и пак изчезваха в нея. Не съзнавах моето състояние и къде съм, но чувствах, че мисля и че съм жива , някъде в пространството на моя стол. Пишех на лаптопа. Всичко в стаята беше същото.Само неоправения креват подсказваше,че някой току-що е станал от него.
И пак тази тишина, нарушавана с кратки нотки от дневен натрапник. Прогледнах... Аз пак бях и седях на моя стол пред компютъра.
11:48 20.07.2020 г.

image


Тагове:   вселена 020,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1654429
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив