Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2015 14:18 - ех,съседе, съседе...
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6469 Коментари: 2 Гласове:
5

Последна промяна: 09.12.2015 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЕХ,СЪСЕДЕ,СЪСЕДЕ...

Една мания ме е обхванала. Бях дочула,че на който човек ушите са над височината на веждите, е много умен. И сега, колкото снимки има в интернет, им гледам ушите. До сега не видях нито един. Имаше един чуждестранен артист, но не вярвам. Възможно е да е грешка на диоптъра. Жалко, че журналистите се изхитриха да повтарят снимките, където трябва и не трябва.Такива ми ти работи,съседе. Гледам си аз,а политиците гледат в хазната и си пълнят джобовете.Това мога ли да го нарека умност?!?...

          

 image



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. of4arsnakovalnia10 - Разсмя ме. Благо даря.
09.12.2015 15:47
Но пък и да ти рекна:
Не знам де са ми веждите (сключените)...
Ама върха на ушите ми е на нивото на гегата.
Не бреее - това не е простащина. Не визирам "оная гега".
Гегата си ми бре, оф4арската.
Дет с нея бръсвам един клик на такива усмихвации и те одат на "първа" да забавляват интелЕгентните тук.
(и моята оф4ица...милиНката)
цитирай
2. mihala - "Не смей ми се, не пей ми се&...
09.12.2015 16:06
"Не смей ми се, не пей ми се" само ми се яде нашенско :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1662025
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив