Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2015 14:32 - не съм...
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 612 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Не съм юрист, но сивото ми вещество проговори, относно новия министър на правосъдието. Бих искала да предложа това, което според мен е по-правилно. Реформа в правосъдната система трябва да има след като завършат всички други реформи и държавата тръгне по утъпкан път. За сега такъв не виждам! Тогава ще може да се корегират недостатъците, които в бъдеще ще се проявяват в системите. Болно ми е,че някои гледат постове, а не милеят за народа и страната. Да, така е, след като духът е на антихриста, а не Божият Дух.Дано съм се излъгала... image 


Тагове:   м-р15,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - Правосъдието трябва да е пример за ...
18.12.2015 12:42
Правосъдието трябва да е пример за подражание, а това не е да се оглеждаме в престъпниците защото тяхната изобретателност е неповторима.Имам предвид
т.н.ИД
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653866
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив