Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2016 18:21 - Сън не ме лови
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 742 Коментари: 4 Гласове:
4

Последна промяна: 12.11.2016 10:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

СЪН НЕ МЕ ЛОВИ

Сън не ме лови, откакто започна тази тирада с надлъгването. Остава, по почина на Раданчо, да продадат Радев, за едното чудо и приказ. Ето защо стигнах до този извод. Цецето непрекъснато се дуе, че тя ще е президент... Остава сега и аз да попитам. Тя има ли навършени критически, че беше забравила да си събуе късите чорапки или това е някакъв вид реклама? Моля ви, пояснете ми, че сън не ме хваща. Ами ако в овалния кабинет забрави и нещо друго???... Отиде ни българийката за срамотИята. Тогава никакви праз/д/ници няма да ни оправят. И с  дарадонки да се омазваме срамотИята си е срамотИя. В наше село много се държеше на тези работи.Чистоплътност де, искам да кажа, а сега нищо, че по американски сме я закарали.Но новия президент на САЩ има вкус, щом жена му е словенка и не ми се мисли какъв гаф ще стане, ако нещо си забравим, уж случайно. Ами то случайните случки случайно стават, та и ние барабар Петко с мъжете. Пу, да не ни е уроки... 
@
11.11.2016 г.

bg.wikipedia.org/wiki/Румен_Радев

       image
         майка героиня... и не е просякиня...
 


Тагове:   избор016,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Ха,
11.11.2016 19:44
не думай, ма!...
цитирай
2. mihala - не думай, ма!. . . Според предост...
11.11.2016 20:06
mt46 написа:
не думай, ма!...

Според предоставения клип от дискусията се вижда,че ту е с къси чорапки,ту изчезват чорапките.Това показва,че е била с ботуши, а след това ги е свалила за
пред хората или има два чифта обувки. Не е само с маратонки.Изводът е: Хора,ставайте президенти за да не ходите със скъсани обувки!...
цитирай
3. zaw12929 - Кучка, ама майка кърмачка и си има ...
11.11.2016 21:49
Кучка, ама майка кърмачка и си има кученца и си ги вози... Браво!
Много мили, уникално, българско. Ако имам кучка с кученца... помня как Бойко подари кученце на Путин.
Имам мъжкар, много жесток и за майка не става, но... 24 часа в денонощието е на крак, пази ми територията! Истински стопанин...
Благодаря, че ме предизвикахте, още веднъж да помисля и за неделния избор! Случайните случки случайно стават- а да видим какво ще изберем?
Лека вечер!
цитирай
4. mihala - Кучка, ама майка кърмачка и си има ...
11.11.2016 22:45
zaw12929 написа:
Кучка, ама майка кърмачка и си има кученца и си ги вози... Браво!
Много мили, уникално, българско. Ако имам кучка с кученца... помня как Бойко подари кученце на Путин.
Имам мъжкар, много жесток и за майка не става, но... 24 часа в денонощието е на крак, пази ми територията! Истински стопанин...
Благодаря, че ме предизвикахте, още веднъж да помисля и за неделния избор! Случайните случки случайно стават- а да видим какво ще изберем?
Лека вечер!

Земята се върти и не се спира това,което не може да се спре, а само може да продължи агонията.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1652868
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив