Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.12.2016 09:55 - Притчи Соломонови
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 357 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
       image


 ПРИТЧИ СОЛОМОНОВИ

1:24 Понеже аз виках, а вие отказахте да слушате, Понеже простирах ръката си, а никой не внимаваше, 1:25 Но отхвърлихте съвета ми, И не приехте изобличението ми, - 1:26 То и аз ще се смея на вашето бедствие, Ще се присмея, когато ви нападне страхът, 1:27 Когато ви нападне страхът, като опустошителна буря, И бедствието ви се устреми като вихрушка, Когато скръб и мъка ви нападнат, 1:28 Тогава те ще призоват, но аз няма да отговоря, Ревностно ще ме търсят, но няма да ме намерят. 1:29 Понеже намразиха знанието, И не разбраха страха от Господа, 1:30 Не приеха съвета ми, И презряха всичкото ми изобличение, 1:31 Затова, ще ядат от плодовете на своя си път, И ще се наситят от своите си измислици. 1:32 Защото глупавите ще бъдат умъртвени от своето си отстъпване, И безумните ще бъдат погубени от своето си безгрижие, 1:33 Но всеки, който ме слуша, ще живее в безопасност, И ще бъде спокоен без да се бои от зло.                                                                                               ГЛАВА  2

2:1 Сине мой, ако приемеш думите ми, И запазиш заповедите ми при себе си, 2:2 Така щото да приклониш ухото си към мъдростта. И да предадеш сърцето си към разума, 2:3 Ако призовеш благоразумието, И издигнеш гласа си към разума, 2:4 Ако го потърсиш като сребро, И го подириш като скрити съкровища, 2:5 Тогава ще разбереш страха от Господа, И ще намериш познанието за Бога. 2:6 Защото Господ дава мъдрост, из устата Му излизат знание и разум. 2:7 Той запазва истинска мъдрост за праведните, Щит е за ходещите в незлобие, 2:8 За да защищава пътищата на правосъдието, И да пази пътя на светиите Си. 2:9 Тогава ще разбереш правда, правосъдие, Правдивост, да! и всеки добър път. 2:10 Защото мъдрост ще влезе в сърцето ти, Знание ще услажда душата ти, 2:11 Разсъждение ще те пази, Благоразумие ще те закриля, 2:12 За да те избави от пътя на злото. От човека, който говори опако, - 2:13 От ония, които остават пътищата на правотата, За да ходят по пътищата на тъмнината, - 2:14 На които прави удоволствие да вършат зло, И се радват на извратеността на злите, -


Тагове:   библ 016,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653264
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив