Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2017 13:59 - Слово
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 563 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 30.01.2017 00:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


            image


www.biblia.w-bg.net/neemia.html

1:5 Моля Ти се, Господи, Боже небесни, велики и страшни Боже, Който пазиш завет и милост към тия, които Те любят и изпълняват Твоите заповеди, 1:6 дано бъде сега ухото Ти внимателно, и очите Ти отворени, за да слушаш, молитвата на Твоя слуга, която принасям сега пред Тебе ден и нощ за Твоите слуги израилтяните, и като изповядвам греховете на израилтяните, с които сме Ти съгрешили. И аз и бащиният ми дом сме съгрешили; 1:7 много се развратихме пред Тебе, и не опазихме заповедите, повеленията и съдбите, които Ти даде на слугата Си Моисея. 1:8 Спомни си, моля Ти се, словото, което си заповядал на слугата Си Моисея като си рекъл:  Ако престъпите, Аз ще ви разпръсна между племената; 1:9 но ако се обърнете към Мене, и пазите заповедите Ми и ги вършите, то даже ако има от вас изхвърлени до краищата на небесата, и от там ще ги събера, и ще ги доведа на мястото, което избрах за да настаня там името Си. 1:10 А тия са Твои слуги и Твои люде, които си избавил с голямата Си сила и с мощната Си ръка. 1:11 Моля Ти се, Господи, да бъде ухото Ти внимателно към молитвата на слугата Ти, и към молитвите на слугите Ти, които обичат да се боят от името Ти; и направи да благоуспее, моля Ти се, слугата Ти днес, и дай му да намери милост пред тоя човек. (Защото аз бях виночерпец на царя).
Стар Завет Неемия
29.01.2017г






Тагове:   017слово,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Много молитви са добри.
29.01.2017 20:49
Но аз се чувствам спокоен, само когато си казвам "Отче Наш". Може би защото ми се струва, че сам Исус ни съветва ТАКА да се молим, и не споменава други варианти. Мисля си още, че тая молитва, от НАУЧНА гледна точка, е ШЕДЬОВЪР на КОМПРЕСИРАНА Д.Ъ Л Б О К А информация. Но за това може да се напише цяла книга...
цитирай
2. mihala - Но аз се чувствам спокоен, само к...
29.01.2017 21:38
krumbelosvet написа:
Но аз се чувствам спокоен, само когато си казвам "Отче Наш". Може би защото ми се струва, че сам Исус ни съветва ТАКА да се молим, и не споменава други варианти. Мисля си още, че тая молитва, от НАУЧНА гледна точка, е ШЕДЬОВЪР на КОМПРЕСИРАНА Д.Ъ Л Б О К А информация. Но за това може да се напише цяла книга...

Това е молитва на Неемия в Стария Завет, но пасва и за сегашните времена.В Отче наш Бог е съчетал всичко, но понякога не вникваме в съдържанието поради дадена необходимост и конкретност. Той напомня на Бог за Неговия завет за да подсили молитвата си, защото Бог никога не се отрича от казаното.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661091
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив