Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2017 15:34 - Някои факти
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 673 Коментари: 2 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


 ИНТЕРЕСНИ ФАКТИ

www.youtube.com/watch




Тагове:   017,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. papurov - Много добре казано от Михалков, ...
04.02.2017 17:00
Много добре казано от Михалков, важи и за нас, одобрение ни е нужно, да ни погалят по главичката, да ни хвърлят кокълче от въд хоризонта. Или както казваше един наш министър председател - на мен истинските ми оценки идват от Брюксел и Вашингтон.
цитирай
2. mihala - Много добре казано от Михалков, ...
04.02.2017 17:09
papurov написа:
Много добре казано от Михалков, важи и за нас, одобрение ни е нужно, да ни погалят по главичката, да ни хвърлят кокълче от въд хоризонта. Или както казваше един наш министър председател - на мен истинските ми оценки идват от Брюксел и Вашингтон.

Законът на джунглата.Първо ти дадат кокалче, а след това те схрускат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1652964
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив