Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2018 14:14 - 2018 година
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 269 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 19.03.2018 20:41


 

МОЛИТВА ЗА 2018 ГОДИНА  

image



п с а л м и
http://www.biblia.w-bg.net/psalmi.html

  глава 40;
40:1 (По слав. 39). За първия певец. Давидов псалом. Чаках с търпение Господа; И Той се преклони към мене; и послуша вика ми, 40:2 И изведе ме из гибелната яма, из тинята и калта И постави на скала нозете ми, та утвърди стъпките ми; 40:3 тури още в устата ми нова песен, хваление към нашия Бог; Мнозина ще видят и ще се убоят, и ще уповават на Господа. 40:4 Блажен оня човек, който възлага упованието си на Господа, И не е склонил към горделивите нито към ония, които коварно отстъпват, 40:5 Господи Боже мой, Ти си сторил много чудеса; И Твоите мисли заради нас Не е възможно да ги изложи някой пред Тебе; Ако бих поискал да ги изявя и разкажа, Те превишават всяко преброяване 40:6 В жертва и приноси Ти нямаш благоволение; Отворил си уши в мене; Всеизгаряне и принос за грях Ти не си поискал. 40:7 Тогава рекох: Ето, дойдох; (В свитъка на книгата е предписано на мене); 40:8 Драго ми е, Боже мой, да изпълнявам Твоята воля; Да! законът Ти е дълбоко в сърцето ми. 40:9 Прогласил съм правда в голямо събрание; Ето, не съм въздържал устните си; Господи, Ти знаеш. 40:10 Правдата Ти не съм скрил в сърцето си; Верността Ти и спасението Ти съм изявил; Не съм утаил Твоето милосърдие и Твоята истина от голямо събрание. 40:11 Господи, не задържай благите Си милости от мене; Твоето милосърдие и Твоята истина нека ме пазят винаги; 40:12 Защото са ме окръжили безбройни злини, Постигнаха ме беззаконията ми, така щото не мога да подигна очите си; Те са по-многобройни от космите на главата ми, и сърцето ми отпадна. 40:13 Благоволи, Господи, да ме избавиш; Господи, побързай да ми помогнеш. 40:14 Нека се посрамят и се смутят заедно всички Ония, които търсят душата ми за да я погубят: Нека се обърнат назад и се опозорят Ония, които се наслаждават на злощастието ми. 40:15 Нека се смаят поради срама си Ония, които ми думат: О, хохо! 40:16 Нека се радват и се веселят в Тебе Всички, които Те търсят; Ония, които обичат спасението Ти, Нека думат винаги: Да се величае Господ. 40:17 А аз съм сиромах и немощен, Но Господ се грижи за мене; Помощ моя и избавител мой си Ти; Боже мой, да се не забавиш.


Виждане за 2018г.
@
2018г ще бъде година на непослушните политици, които ще бъдат поставени пред изпитания на собствените си виждания и това,което трябва да бъде. 
Намесата на духовността  ще вземе връх над собствените емоции. 
Някои ще разберат истината, а други не.
Няма да могат да се крият зад думите си, а ще се види голотата им. Който може ще види/ усети/ това. 
Година на поставяне и утвърждаване на нов път в духовността.
 30.12.2017 г.
* 2018г - Година на големи катаклизми и промяна в духовния свят.


Библия 20.05.2017г; 10.01.2018г.Книгата на пророк Агей
 гл.2 ст.5-9;

2:5 Според думата на завета ми с вас, когато излязохте от Египет, Духът Ми ще пребъдва между вас; не бойте се.
2:6 Защото така казва Господ на Силите: Още веднъж, след малко, аз ще разтърся небето и земята, морето и сушата.
2:7 Ще разтърся и всичките народи; и отбраните неща на всичките народи ще дойдат; и Аз ще изпълня тоя дом със слава, казва Господ на Силите.
2:8 Среброто е Мое, и златото е Мое, казва Господ на Силите.
2:9 Последната слава на тоя дом ще бъде по-голяма от предишната, казва Господ на Силите; и на това място ще дам мир, казва Господ на Силите.

 Посл. на ап.Павел към Ефесяните гл.5

5:6 Никой да ви не мами с празни думи; понеже поради тия неща иде Божият гняв върху синовете на непокорството. 5:7 И тъй, не бивайте съучастници на тях. 5:8 Тъй като някога си бяхте тъмнина, а сега сте светлина в Господа, обхождайте се като чада на светлината; 5:9 (защото плодът на светлината се състои във всичко що е благо, право и истинно). 5:10 Опитвайте, що е благоугодно на Господа; 5:11 и не участвувайте в безплодните дела на тъмнината, а по-добре ги изобличавайте;




Тагове:   201,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1660416
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив