Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2018 11:57 - С обич
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 946 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 19.03.2018 15:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

ОБИЧАМ ВИ

Благодаря на всички, които, минавайки през сайта, се отбиват и на моята страница. По какъвто и да е повод сте добре дошли. Съжалявам много,че не съм в състояние да задоволя всички потребности, но се старая да намеря и отразя това,което ,поне за мен,ще е най-необходимо за момента.  Не ви  познавам, но винаги се радвам на всеки един,посетил ме. В последно време забелязвам, че имам посещения на хора с недобри намерения. Пожелавам им да се отърсят от своето тщестлавие и самомнение,че с нещо ми помагат или че им преча за нещо. Нямам никакви намерения за това. Ако някой има необходимост може и да ми пише, стига писанията да са на чист български език в рамките на приличието. Известявам за неща,които може да ви помогнат в даден момент. Пожелавам на всички щастлив Великден и нека Бог да ви дари с най-необходимото за Негова слава. Благодаря за търпението на модераторите и съработниците им. mihala  16.3.2018 г.


image



          


Тагове:   до блога018,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. barin - Поздрави, mihala. Ти пишеш добре. ...
16.03.2018 17:16
Поздрави, mihala. Ти пишеш добре. Аз съм от три години в блога, дори пуснах тема вчера по този повод. Добре си дошла да четеш и коментираш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1653188
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив