Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.08.2018 12:02 - кратък спомен
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 726 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 06.08.2018 13:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КРАТЪК СПОМЕН

Ние сме някъде там- под протрития покрив на вселената. Оглеждаме се и искаме да продължим по изтрития път все натам, натам и натам, където може да погледнем наоколо. Но... наоколо не се вижда нищо- празно и безлюдно пространство. Така го съгледах неочаквано полегнала до талпата за цветя.Наоколо хората ,залисани в ежедневието , не обръщаха внимание на загубилата свяст, лежаща до талпата . Горещината галеше замъгленото съзнание, но все още будно за шумящото море на улицата.
В полуунес видях продавачката и я помолих за помощ. Погледна ме с чувство,че съм наркоманка.Сигурно такъв изглед съм имала. Движех се в неистов устрем да се добера до дома. Все пак тя се смили над мен и извика такси.Те трудно се съгласиха, защото разстоянието нямаше да им осигури необходимия приход.Това го знаех от преди и веднага предложих троен хонорар. С уговорка се съгласиха. Добрах се и легнах.Нямах сила да повикам помощ, а витаех в състоянието на един отминал живот.
6.8.2018 г.@

image








Тагове:   р-з 018,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661171
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив