Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2018 15:02 - за щастлив живот
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1568 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 29.10.2018 11:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
БАБА ПОД ВЕНЧИЛО Някои казват:" по-добре в устата,отколкото в краката, но аз не смятам,че това може да ме удовлетвори.Годините не са ми малко, та съм видяла и едното, и другото.Предпочитам да не се занимават с моята личност.Вършила съм си личните и служебни задължения съзнателно,както съм преценявала за правилно,за което благодаря на тези,които са оценявали това. Износеното ми тяло от възрастта и наложената ми съдба, не позволява повече заигравки. Писането е едно появило се от детството ми занимание и някои,които се страхуват от това, да не се безспокоят. Пиша, за да поддържам умственната си способност, а на които им харесва да четат.На които не им харесва, да отминават,бих искала да е с усмивка за една достолетна баба, а поуката е за който му харесва. Ще се радвам да има такива.Сега из виртуалното пространство се върти тезата за омъжените баби. Пожелавам на всички такива баби да са щастливи, но дължа да уведомя всички,че аз като личност баба, с натрупаните негативи, не съм кандидатствуваща за такава длъжност и нямам намерение.До тук се изказах за пояснение на носещите се клюки из нищонеправещи зевзеци и подобните им. Пожелавам им да си намерят други занимания, а за моята личност старостта ми е достатъчна. Желая радостни срещи с по- стойностни изводи, а пожеланията за здраве няма да ми са излишни.Обичам ви... @ 29.10.2018 г.
 https://www.youtube.com/watch?v=9geKfYD9DSA



Тагове:   018,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1661043
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив