Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2020 13:56 - ядосан постинг
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 524 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.09.2020 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ядосана съм затова ще напиша един ядосан постинг. Няма да ме интересува правопис и краснопис.Това беше по едно друго минало време, а сега е настояще обезсмислено и недоизкусурено. Ако видите и пръкнала се някоя чуждица, да не ми се смеете,, защото и тя влиза в ядосването ми. Та ние българите какви сме и защо сме? Някои си задават въпроси по други поводи, а аз ще го задам за ядосания ми постинг. Ние сме буратиновци, бунтовници, съединители и всичко друго само не обединители, ако на някой това му е приятно така е.. Само не поглеждайте това, което ни се изрисува като настояще. Начало на учебната година.Хвърлени милиончета за украса и то каква. Срам да те е, а дец;ата как ли ще се кефят. Това кефене се наказваше по мое време със забележка, а сега нямааа.Да, сега сме нова ера,ново поколение и то какво... Научено да не обръща внимание и да се кефи,без да знае за какво, като дъбилите или дебилите,все тая. Само дали ще може някой да им каже какви и колко са нашарените цветове по училищата, а има психолози. Различните ,ненамясто нашаркани, врати ,прозорци, половин или една стена, комин, а може да не е.Но училищата са приели новата милионерска форма на шарени клоуни, хвърчила или друго нещо,но не на училища. На какво учим децата.На отсяване добро и зло или на шарения. Е,психолози, защо ли  сте ни. Дали да не се поучим от други чуждестранни изризувани фасади,след като нашенските ще ги гледаме само на картинка.. Не тези,които с парите на мама и тате са в чужбина да учат, а тези ,които обичат страната си и по неволя остават в нея да живуркат.Но те ще извадят страната от блатото

.image
 
8.09.2020г







Тагове:   среда020,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1664917
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив