Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2020 16:38 - Рисуван апокрив
Автор: mihala Категория: Лични дневници   
Прочетен: 918 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някои може да искат да им нарисувам за да разберат по
почерка що за човек съм,но в лежащо положение е невъзможно.
Кръвното лети към небесата и не иска да се подчини.Аз ще ви
изпратя многото обич с Телефонна любов и моето 
ГОЛЯМО сърце.Обичам ви.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Оздравявай!
22.11.2020 19:10
Моля те!
И ние те обичаме, Тони!
цитирай
2. mihala - Здравей, катан,
22.11.2020 20:35
и ти благодаря. Аз не съм ковид,но понякога бройката се попълва от
случайно попаднали. Целувам те и лека ноч.
цитирай
3. lexparsy -    Изпращам ти моята духовна оз...
23.11.2020 21:30
   Изпращам ти моята духовна оздравителна подкрепа!
   Но ако е грип, ще ти споделя моето персонално и практикувано от години лечение за два дена, вместо за седмица...
   Освен други народни лечения които ми идват на ум, правя тъй нареченото лечебно изпотяване. Преди това преборвам липсата на апетит с препечени до жълто филийки, (за абсорбиране на стомаха), с билков чай, може и с маточина или други успокоителни билки за сън, със сирене или други натурални продукти, но и аз си гризкам като ябълка лук, А може и чесън. После се завивам с много одеала, и спя докато не плувна в пот. След това сменяш фланелката и задължително измиваш потта, и още един път потене...
    Така ме научи да се лекувам от настинка баба ми, още като малък. При мене действа безотказно и ме е спасявало много пъти когато нямам време да боледувам. Ако искаш пробвай може и при тебе да заработи... :-)))
   Забравих че трябва задължително да си в добро настроение Ако не някой постоянно да те усмихва.... :-)))
   Лекс

П. П. После се Подсетих, че ако вземеш антибиотици или други химии, ще трябва първо тях Да изпотиш и тогава болестта... :-)
цитирай
4. mihala - здравей Лекси,
24.11.2020 15:50
Първо, ако има грешки ми прости,защото е от телефона.Съвета ти е
вечен и добър,но съм в болница и е неприложимо.Под системи съм
и при мен нещата са голяма компилация.Лекарите ловят едно
а се показва куп.Та не се знае какво ще се пръкне накрЯ вълк или
заек
Дасе надявам на успешен край.Поздрави и Бог да те пази.И нови шедьоври.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mihala
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1654331
Постинги: 1637
Коментари: 1307
Гласове: 9199
Спечели и ти от своя блог!
Архив