Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2020 23:29 - Защо избрах алкохола?
Автор: poptodoroff Категория: Лични дневници   
Прочетен: 722 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Той ме освободи от задължението да бъда щастлив. И просто ме направи такъв. 
Той ми разреши да не мисля заедно с всички.
Няма нищо по-трудно за талантливия човек от самоомразата: Аз го срещнах, за да се отърва от човешкото в мен.

Когато за пръв път го видях, в мене умря възхищението от знанието.

След него, когато погледнеш в очите си виждаш как угасват всички светлини на света.
С негова помощ облякох тогата на безразличието към себе си.
Пелерината на нощта помага на човешкия ръст да стига звездите, но без него никога нямаше да науча как тя се закопчава.

Радваме се, скърбим, отдаваме почит и прекарваме времето си с алкохола. 
Той става нашият втори задвижващ механизъм в даден момент.
Ако съумееш да управляваш този механизъм, то значи си благословен. Уви, за сега малцина са онези, които са успяли да контролират този дух.

Ако имате силна нужда да говорите интимно, без страх - познанието в тази течност помага на човешкия род.
image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: poptodoroff
Категория: Лични дневници
Прочетен: 28832
Постинги: 26
Коментари: 33
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031